Pages Navigation

Nightcore Music (JP) - Playlist

Friday, 14 July 2017

Music : Nightcore - ETERNAL ~ Megumi Kato ~ [CV: Kiyono Yasuno] (Cover)




Link:
Music Link 1
Another new music added or uploaded.

I'll be keeping my minimum pace of updates at 1 music; every 2 days.

So make sure to check out the channel or this blog and/or subscribe to the channel; remember to click on the bell icon next to it for notification.

There are currently 2 channels; 1st channel is for sharing multiple fun things (Main) and the 2nd channel is mainly for music.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

......................................
Poem/言葉 (Kotoba):
......................................

私はあなたにこの言葉を表現したい...

私はあなたが私の気持ちを知ってもらいたい...

私は同じ世界に住んでいないことを知っています...

私は "現実"と "フィクション"を区別することができます...

たとえそうであっても、

私はあなたにこの誠実な気持ちを伝え、表現したいと思っています... "私は心の底からあなたを愛しています。私たちが別の世界に住んでいても、決して会うことができなくても、私はあなたを愛しています....
私の無益な言葉を聞いてくれてありがとう、たとえそれが痛みを伴うものであっても、この痛みが私を残すことはないとしても、私はこの気持ちを私に最後まで伝えます...
そこにいてありがとう、ありがとう。 "

私はあなたが住んでいる世界であなたが幸せになることを心から願っています。

......................................

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


As times goes, I'll appreciate any kind of support from you; fellow visitor.

Picture sharing:~








Anyway, hope you enjoy it.

~ ありがとうございました。~




No comments:

Post a Comment

Music : Nightcore - ETERNAL ~ Megumi Kato ~ [CV: Kiyono Yasuno] (Cover)

Link: Music Link  1 Music Link 2 Another new music added or uploaded. I'll be keeping my minimum pace of updates at ...